Ik ben geabonneerd, maar krijg geen mail aan
Drie factoren kunnen ervoor zorgen dat je geen Spitsmail ontvangt:
1) Er is geen nieuws over het door jou geselecteerde traject. Om praktische redenen sturen wij op dit moment enkel een Spitsmail als er iets te melden is.
2) Er loopt iets fout met je instellingen op de inschrijvingspagina. Kijk even na of je e-mailadres correct is en of je minstens één aflevertijdstip in het rechtse vak hebt staan.
3) Indien je je abonneerde op Spitsmail in HTML-formaat, kunnen spamfilters op je computer Spitsmail blokkeren omdat die HTML bevat. In dit geval kan je ofwel je spamfilters verwijderen ofwel je Spitsmail-instellingen wijzigen: kies bij formaat voor Text in plaats van HTML. De laatste optie is uiteraard de veiligste. Hou er rekening mee dat bedrijfscomputers vaak voorzien zijn van dergelijke spamfilters.
laatste update: 04/08/2015
terug naar overzicht << vorige | volgende >>
|