pagina afdrukken url versturen naar een vriend
nieuws
verkeersinformatie
indicatoren
studies
verkeerscentrum
veelgestelde vragen
links
contact
Geen actuele filelengte beschikbaar
Werken aan de weg: overzicht van grote werven in 2016
Volg het verkeerscentrum via twitter
De Lijn routeplanner voor openbaar vervoer
Status fietsersliften Antwerpen

Veelgestelde vragen


Mijn Spitsmail komt te laat aan

De oorzaak van deze vertraging kan je snel achterhalen door even het verzendtijdstip van de vertraagde mail na te kijken, bovenaan rechts op de opengeklapte mail. Let op: dit is niet gelijk aan het ontvangsttijdstip!

 

Wat stel je vast?

1) Het verzendtijdstip benadert het uur waarop je geabonneerd bent. Dan werd de mail wel correct verzonden, maar liep hij vermoedelijk onderweg een vertraging op.
a. Als al je mails vertraging opliepen, zijn er vermoedelijk problemen met je mailserver. Neem in dit geval contact op met de firma die je mailserver beheert.
b. Als meerdere mails meer dan eens een kleine vertraging oplopen, zijn je email-instellingen waarschijnlijk te grof ingesteld. Vergroot de frequentie waarmee mails verzonden en ontvangen worden.
 

Het te volgen pad in Outlook is: Extra > Opties > E-mailinstellingen > Verzenden/Ontvangen


2) Het verzendtijdstip wijkt sterk af van het uur waarop je geabonneerd bent. In dit geval kampt ons intern Spitsmailsysteem met problemen. Breng ons op de hoogte en wij lossen het probleem zo snel mogelijk op.

laatste update: 04/08/2015


terug naar overzicht                                    volgende >>

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gebruiksvoorwaarden | privacyverklaring